Tuesday, February 15, 2011

Bart Kaell - 't Is Volle Maan

Lagu 't Is Volle Maan oleh Bart Kaell boleh didapati dalam format ringtone polifonik melalui link berikut :

Bart Kaell - 't Is Volle Maan Polyphonic

Lirik Bart Kaell - 't Is Volle Maan


Ik liep verloren door de straten,
na een warme zomerdag.
ik had jou heel snel in de gaten,
en er was meer dan die dag.
Je vroeg me heel ongedwongen,
ga je mee voor een glas?
Geen moment heb ik getwijfeld AHA
omdat ik zag hoe mooi je was.

' T is volle maan vannacht
om 12 u heb jij mij in jou macht.
Met jou wil ik zo graag de hemel zien,
en heel wat meer misschien.
' T is volle maan vannacht
wat gaan we doen, waaraan had jij gedacht?
Met jou wil ik de wijde wereld zien,
en nog meer bovendien.

Je nam me mee door kleine steegjes,
naar de kelders van een kroeg.
Waar we zongen en we dansten,
en ik kreeg maar niet genoeg.
Het werd een nacht van ons leven.
Vol met passie en vol vuur.
Heel wat salsa en tequila AHA
Neen de liefde kent geen uur.

' T is volle maan vannacht
om 12u heb jij mij in jou macht.
Met jou wil ik zo graag de hemel zien,
en heel wat meer misschien.
' T is volle maan vannacht
wat gaan we doen, waaraan had jij gedacht?
Met jou wil ik de wijde wereld zien,
en nog meer bovendien.

Je hebt me meegenomen
Jij was tipsy, ik verward.
Jij had mij veroverd, wie had dat verwacht.
We lagen heerlijk samen,
in jou veel te kleine bed.
Pas om 2 u s'middags, heb je koffie gezet. AHA

' T was volle, ' t was volle maan vannacht
om 12 u had jij me in jou macht.
Met jou wil ik zo graag de hemel zien
en heel wat meer misschien.
' T was volle maan vannacht
en we deden dat wat jij bedacht.
Met jou wil ik de wijde wereld zien.
En nog meer bovendien.